İlimiz bünyesinde eğitim-öğretim hizmetleri sınıfında görev yapan personeller ile bu sınıftan emekli olanlar ve il-ilçe millî eğitim müdürlüklerinde görev yapan Millî Eğitim Müdür Yardımcısı, İlçe Millî Eğitim Müdürü ve Şube Müdürleri ile bu unvanlardan emekli olan yöneticilerin pasaport başvurularında yaşanan yoğunluğu azaltmak ve hak sahiplerine daha hızlı hizmet sunarak bekleme süresini kısaltmak amacıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Hizmetleri-2 (Pasaport) birimi tarafından yürütülen pasaport iş ve işlemlerinin 04.03.2024 tarihinden itibaren başvuru sahipleri tarafından İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ait "http://izmir.meb.gov.tr" web sitesi ana sayfasında bulunan "http://izmir.meb.gov.tr/kutsis/pasaport" linkinden alınacak randevu doğrultusunda yürütülmesi geçiş süresince herhangi bir mağduriyete sebebiyet verilmemesi adına 04.04.2024 tarihine kadar randevusuz gelen başvuru sahiplerinin iş ve işlemlerinin de yürütülmeye devam edilmesi, bu tarihten (04.04.2024) sonrasında ise söz konusu iş ve işlemlerin tamamen randevu sistemi ile yürütülmesi Valilik Makamı'nın 09.02.2024 tarih ve 96302926 sayılı Onayı ile uygun görülmüştür.
Kaynak: http://izmir.meb.gov.tr
Adres:
Cumhuriyet Mah.Şehit Er Semih Çakıroğlu Caddesi no15 35920 Selçuk/İZMİR
Telefon
0 (232) 892 60 18